727479426_10234666233745687_4090272977675083580_n.jpg

Ολοκληρώθηκε η θητεία του έμπειρου προπονητή στο Θιναλιακό.

Μετά από οκτώ χρόνια παρουσίας στην ακαδημία του Θιναλιακού, ο Δημήτρης Κουρσάρης, αποτελεί παρελθόν από τα τμήματα υποδομής του Θιναλιακού, τα οποία υπηρέτησε ως προπονητής και ως τεχνικός υπεύθυνος, συνεισφέροντας στην εξέλιξη τους.

 

Η ανακοίνωση:

Η Ακαδημία Ποδοσφαίρου Θιναλιακός ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Τεχνικό Υπεύθυνο και προπονητή της ομάδας Κ15, κ. Δημήτρη Κουρσάρη.

Ο κ. Κουρσάρης υπηρέτησε την Ακαδημία μας για σειρά ετών με συνέπεια, επαγγελματισμό και αφοσίωση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη και την ποδοσφαιρική εξέλιξη πολλών παιδιών. Η παρουσία και η προσφορά του αποτέλεσαν σημαντικό μέρος της πορείας της Ακαδημίας μας και αξίζουν την αναγνώριση και τον σεβασμό όλων μας.

Τον ευχαριστούμε θερμά για την πολυετή συνεργασία, την καθημερινή του προσπάθεια και τη συμβολή του στην υλοποίηση του εκπαιδευτικού και αγωνιστικού έργου της Ακαδημίας.

Του ευχόμαστε υγεία, προσωπική ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της επαγγελματικής και προπονητικής του πορείας.

Tο Διοικητικό Συμβούλιο της Ακαδημίας

Ποδοσφαίρου Θιναλιακός

 

Η ανακοίνωση του κ. Κουρσάρη:

8 χρόνια..8 ολόκληρα χρόνια..με χαρές..με λύπες,με αμέτρητες δυσκολίες,χωρίς γήπεδο..αλλά πάντα με ατελείωτη δουλειά και γνώμονα το καλό των παιδιών.Έφτασε η ώρα λοιπόν να κλείσει ένας κύκλος,μέσα στον οποίο περιέχονται  τα πρώτα δειλά βήματα της Ακαδημίας να σταθεί στα πόδια της,ο συνεχόμενα αυξανόμενος αριθμός παιδιών που διάλεγαν τον Θιναλιακο για να κάνουν τα πρώτα τούς βήματα στο χώρο του αθλητισμού,η αδιάλειπτη συμμετοχή μας σε όλα τα πρωταθλήματα της ΕΠΣΚ σε όλα τα ηλικιακά τμήματα με αξιοσημείωτα αποτελέσματα,οι συμμετοχές μας σε πάρα πολλά τουρνουά εκτός νησιού,επίσης οι εμπειρίες που αποκόμισαν όλοι οι αθλητές μας που συμμετείχαν σε δοκιμαστικά και προπονήσεις μεγάλων ΠΑΕ και ως αποκορύφωμα η ένταξη μας στο Δίκτυο  Ακαδημιών της ΠΑΕ ΑΕΚ. Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους προπονητές και Διοικητικούς Παράγοντες που συνεργαστήκαμε αυτά τα 8 χρόνια και που παρ όλες τις διαφωνίες που κατά καιρούς είχαμε ,πιστεύω ότι το μέχρι σήμερα αποτέλεσμα των προσπαθειών  ,μας έχει δικαιώσει.Επίσης τους γονείς για την εμπιστοσύνη τους και για την βοήθεια τους σε ότι του ζητήθηκε.Μα πάνω από όλους θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά για τις στιγμές που μοιραστήκαμε,για τις δυσκολίες που μας πείσμωσαν και μας έκαναν καλύτερους,για τις επιτυχίες που πανηγυρίσαμε καθως και για τις αμέτρητες ξεχωριστές αναμνήσεις που πάντα θα παραμένουν ζωντανές...!!Ξέροντας ότι κάθε τέλος είναι και μια νέα αρχή είμαι βέβαιος πως στους ίδιους δρόμους,στα ίδια γήπεδα θα συναντηθούμε ξανά...

Με σεβασμό και εκτίμηση.

ΚΟΥΡΣΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ